9 augusti 2009

Snodde från sofie

GRUND:
1. Vad heter du?
Elin Nadja Elisabeth Sjögren
2. Vad skulle du vilja heta? Qi
3. Vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? Felicia tror jag
4. Vilket stjärntecken är du?
Vattuman
5. Vilken årgång är du? 1992
6. Hur ser din familj ut? Mamma, pappa, lillebror
7. Var bor du? ekerö, sämsta någonsin
8. Var skulle du vilja bo? i staden, eller där man slipper vara oberoende av bussar som inte går när man vill
9. Vad vill du bli? hm.. vet inte. men jag vill jobba med människor polis/sjukgymnast vet inte
10. Vad är din starkaste/svagaste sida? Starkaste: positiv och glad/svagaste: mycket ''kort stubin'' i vissa lägen


UTSEENDE:
1. Hur lång är du? 174 cm över jorden

2. Hur mycket väger du? ha ha ha
3. Skostorlek? 39
4. Hårfärg och frisyr? gyllenbrun/blond (sommarblond nu) och KRULL
5. Ögonfärg? mörkbruna
6. Mest nöjd med? mina ögon
7. Minst nöjd med? listan kan göras lång, men min näsa, mina fötter min rumpa mina händer . . .
8. Din viktigaste sminkpryl? mascara
9. Vad klär du dig helst i? kjol eller jeans och snygg t-shirt med tryck. annars sportbh och mjukisar
10. Är utseendet viktigt? ja, i vissa sällskap

FAVORITER:
1. Film?
åh, många. men typ super bad, knocked up,
2. Artist? musik
3. Årstid? sommar höst vår vinter
4. Mat? det mesta, men
5. Dryck?
coca cola, latte, mjölk
6. Djur? hund, marsvin
7. Färg? LILA vit svart rosa
8. Ämne i skolan? idrott, geografi, ekonomi
9. Parfym? puma, dkny

10. TV-program? grey's anatomy, 90210

ALLMÄNT:
1. Bästa känslan?
kärlekskänslan, ''allt-jag-gör-flyter-på-känslan''
2. Värsta känslan? ensamhet
3. Tränar du? så ofta jag orkar med friidrotten 4-5 gånger i veckan
4. Vilken ringsignal har du på din mobil? suddenly i see

5. Har du någonsin varit kär? hehe (a) jaaa
6. Om du fick träffa vem du ville, död eller levande, vem? mig själv om 20 år
7. Vilken kändis är snyggast? hm.. typ wentworth miller eller ryan sheckler (?)
8. Vad är du beroende av? mobilen, mina närmaste vänner, läppbalsam
9. Lyckligaste ögonblick? SM-GULD, SM-GULD, SM-GULD

10. Säg något smart! tro på dig själv, för du är bra.



i like that <3

4 kommentarer:

julia sa...

sluta skriv "minst nöjd med: listan kan göras lång osv.."
DU ÄR DUM MOT DIG SJÄLV. DU ÄR FIN.
PUSSPUSSPUSS NÄR SKA VI SES SÖTNOS?

Jengan sa...

you ARE bootylicious! you ar perfect just the way you are babe! :)

pösspöss

Elin Sjögren sa...

haha käften, alla säger så om sig själva alla lite komplex. men jag har tyvärr flera. inget att göra åt för att jag hatar det iaf :)

laura sa...

älskar michael, så jävla snygg:D