18 augusti 2009

NOOOO!!

Nu blir jag irriterad! Varför?? Hello Kitty får inte bli en symbol för fjortisar? Alla som känner mig, eller ja, dom flesta, vet att jag älskar Hello Kitty. Men inte bara Hello Kitty, utan alla dessa ''ikoner'', eller vad man nu ska kalla dem. Typ bamse (och resten av de gänget), Hello Kitty och alla de där söta som är för barn. Jag gilareeee! Och nu kommer Kissie och Dessie och säger att de älksar de och gissa vilka som tar efter de stora fjortisarna? jo, de små. Eller de inte lika stora, som bara önskar de var som dom. Misslyckade och äckliga. Jag vet att det är oerhört fel att skriva så i en blogg om en klasskompis. Men för fan Alexandra (Kissie)? Kan du vara som du är i verkligheten och inte som en plastic fantastic? Allt är bara så fake, det som du skriver om i din blogg kan jag intyga på att det inter alltid är sant. Men det är en annan femma. Tillbaka till Hello Kitty. Om jag nu, som jag planerat i kanske 3 veckor köper en Hello Kitty almanacka, så ska du inte tro att det är för att jag vill vara en megafjortis som försöker göra hello kitty till sin. ''Sin egna grej''. Det är fan inte din grej. Kan tala om för dig att Hello Kitty tillhörde Sofia Ekman från början. HA HA HA. Och hon är fan inte en fjortis! Som du


puss

2 kommentarer:

Jengan sa...

hahaha, jag var ett hello kitty freak när jag var liten, hade nästan bara hello kittykläder :P

tråkig nyhet föresten :(

puss

ssss sa...

haha, elin är hade faktiskt paxat hellokitty sakerna. och nu är hon ledsen. buhu :(

modigt att dissa klasskompisen offentligt jao