20 augusti 2009

Skola ''på riktigt''

Idag var det den första riktiga skoldagen. Det var najs. Vi gjorde inget. Det är liksom som en introduktion i alla ämnen och man gör inget, typ säger vad man heter och vad man gillar, eller presenterar varandra. Efter skolan drog jag ovh några tjejer från klssen och åt på käraste ILL PIATTO :) Efter skolan träffade jag mallan och så köpte vi kakor och tjockade hemma hos henne. Sen var det dags för henne att träffa Tildz, skulle till stan tror jag. Så soffan kom över och chillade hos mig, och åt de sista 2 kakorna som jag inte orkade. Vi kollade scheman och snackade massa skit, som vanligt, och om helgen :D

Nu har jag tränat och käkat pannkakor. Ska snart städa toaletten. BLÄ! Men det är mitt städområde här i hemmet och familjen. FREDAG IMORGON! yippie

Fett tufft att hon är med på Tyra Banks Show!!

Inga kommentarer: