6 oktober 2010

klar för sängen

har fixat massa ikväll. pluggat i typ 2 timmar till provet imorgon. kändes lite onödigt när jag höll på eftersom att det kändes som att jag redan kunde allt. Men ville köra igenom allt för säkerhetens skull så att jag inte sitter där imorgon och kliar mig i huvudet och undrar " vad fan det stod på pappret". Lovar att det 'r jag som sitter så imorgon bara för det. Men jaja. Skit samma, då för det bli så. Det får gå som det går. Orkar inte längre bry mig om vad jag får på proven. Bara jag går ut skolan med alla betyg så. DVS inga IG:n så är jag nöjd iaf..
That's not me...
Angående alla dessa småinlägg under den senaste tiden. Vet inte varför det har blivit så. Men ska försöka bättra mig. Det känns så himla bra ibland och skiva en liten rad. Man är liksom klar så varför skriva mer?

Nu är det i alla fall dags att sova. Ska bli så skönt!!!!
nattiiiiiiii

Inga kommentarer: