31 augusti 2010

YES

Nu är jag så hima glad!! Min dator är klar, så jag ska hämta den imorgon! Har varit så mycket krongel med den så jag håller snart på att tuppa av. Men nu ska den vara klar efter nästan två rehabveckor hos rparatören. Hoppas den mår bättre nu. Sist fick den ju bara komma häm och vända tills den blev mongo igen. Suck.. Men hoppas att allt är goody nu. Annars ska jag fan kräva en ny dator!!
Malin + Elin (helt random bild..)
I alla fall. Det var ett tag sen som jag skrev. heeehee. Men det är bättre än inget (som carroooo hehheeee) Veckan kommer gå sbabbt. Imorgon blir en asnajs dag. Börjar 8.00 slutar 10.30(!!) Fett assåååå. Sen är det torsdag och klassen ska på någon himla kick-off på björnööö Vadfan är det liksom? Aja hoppas det blir naaajs. Vi ska sova i tält.. I min grupp är jag JAG filip andreas och nick. Ha ha bra grupp. Tänker rymma från dok och hoppa in i Kulias tält! :D för då får vi kult hohhooo
Fett snygg
Inte mycket mer att säga förutom att jag kommer bli jäääävligt fattig efter studenten. :( haha
pus

Inga kommentarer: