4 augusti 2010

Helt sinnessjukt

Aldrig trodde jag att en människa kunde vara och betyda så mycket och sticka ut så mycket från alla andra. Vi är ju trots allt människor av samma skrot och korn allihopa. Så hur kan det då komma sig att just EN person kan ändra på så mycket i ens liv genom att bara finnas till. Det är till exempel bara en person som kan få mig att gråta som jag aldrig gjort förr, som kan få mig att skratta just så, som kan få mig att må så där bra och faktiskt få mig att känna att livet kanske inte alltid är så dumt. Helt sjukt att en enda liten människa kan vara så stor i mina ögon, men kanske inget i någon annans, och också helt sjukt att denna människa kan vända dagen helt bara genom att skicka ett sms eller ringa och fråga ”vad gör du?”. Det är bara helt sinnessjukt vad en enda människa kan betyda för en annan. Hur en person bara kan kliva in i en annans liv och lysa upp varje dag för en, utan att ens behöva göra annat än att andas. Utan den andre blir man helt enkelt tom och ensam, även fast det bara handlar om några kilometer bort, eller några timmar hit eller dit. Jag vet inte vad som flög i mig med att skriva detta i min blogg, av alla ställen! Där alla kan läsa! Jag blottar mina djupaste känslor här i min offentliga dagbok? Nej jag vet inte.. måste vara sinnessjuk. Men en sak vet jag i alla fall ; Jag har aldrig varit så kär som jag är just nu, Cristoffer.

2 kommentarer:

carrrr sa...

aaw du är göllig!! saknar dig din tönt :(

ssssssss sa...

highfive bästo, kunde inte sagt det bättre själv (okej du får ha din kille ifred men du förstår) <3