12 februari 2012

12e feb 2012

IDAG
En stor dag. Klockan ringde klockan 07.00 och det var dags att stiga upp för att sätta sig i bilen och bege sig mot arlanda. Där tog jag farväl av finaste Malin med tåren i ögat. Sen hem igen för att bli firad. TJUGO år! Shiiit, värsta tantjäveln! Usch :( Fick en resa till London bland annat! Ska bli så nedrans kul att åka! Jag och mamma, min moster och min kusin! DET KOMMER BLI TOPPEN!

Sen kom släkt och vänner inramlandes och kalaset var i full gång. Många fina prestenter, skålar i champagne och gott småplock! Åh super. Kollade på en sjukt dålig film. Kommissarie Späck. Usch, svindålig.

Nu ska jag vänta på att Malin hör av sig som landar om fem minuter! Vill prata på Skype, men tror jag har hunnit somna då!

Idag har varit en toppendag! Tack


Inga kommentarer: