16 augusti 2011

Vägen mot ideal

Hola
Idag är jag seg och har träningsverk! ajajaaaj! Men jag var duktig och släpade mig till gymmet igår för ett fetpass. Även fast jag vet att jag inte har tränat ordentligt sedan i påskas (ja jag vet att jag fettat på mig rejält haha) så tror jag att jag kan utöva samma övningar lika mycket och länge. Men nej, man orkar inte cykla en mil i den takten som man orkade förut. Jag får ju liksom mjölksyra i benen bara jag tänker på en trappa. Är jag den enda som är psyksjuk och inte kan anpassa träningen efter mig och min fysiska status? Alltså inte återuppta där man slutade sist, när man åtminstone kunde jogga lugnt till bussen utan att behöva ställa sig och pusta ut i fem minuter på mitten för att sedan samla krafter för att röra på benen igen. Nej men skämtosido (mm,fast neej) jag har fanimig blivit sämst gällande träning och hälsa!

Mamma och jag har därför kommit på den kloka idén att börja med GI. Vad fan har jag gett mig in på? Jaja, jag får se vad det här är och vad det leder till

Inga kommentarer: