13 mars 2011

läggdags

Nu är det tid för att sova. Ska sova ut helt! Har inte gjort det på jag vet inte hur länge! Ska bli så skönt! Imorgon ska jag fixa i mitt badrum som vi gör en snabbrenovering i. Ska bli kul! Får se vad jag hittar på mer. Kanske beta av lite skolarbete. Gjorde faktiskt en del idag. Skrev klart hela loggbok 4 innan maten och kände mig himla bra för att jag inte sköt upp det som vanligt. Mitt mål denna termin är att jag ska hålla alla deadlines och börja i tid. Än så länge har det gått bra. Förutom att jag råkade somna med en KLAR labb och vaknade för aent för att skicka in den. Måste göra min andra som ska in om två veckor perfecto!.. vilket kommer bli svårt..

Nu ska jag krypa ned under mitt duntäcke och gosa med min nalle! Ska bli skönt att ha sängen för mig själv inatt! har börjat tycka om att sova själv mer och mer! Ja ja, nu får jag sluta babla!
Nattinatti♥

Inga kommentarer: