21 december 2010

Jullov och jobb

jullovet började efter i fredags, men idag var väl den första dagen på riktigt.. Har jobbat i helgen och idag, imorgon blir sista dagen innan jul, sen lite efter jul. Skönt. Fick lön idag också så det va najs. La undan massa pengar på en gång så att jag kan göra något kul någon gång i framtiden.

Imorgon ska jag åka och fixa mina naglar innan jobbet. Hoppas dom inte pajar bara. Men det tror jag dom gör. Annars är det mycket synd. Tänkte fixa mina naglar lite innan jul och nyår så att man kan känna sig lite finare :) Även fast jag typ alltid ångrar mig 1 dag efter så göra jag typ alltid om det. Men jaja. Nu ska jag vara fin.

Dags att sova nu i alla fall. Ska upp vid SENAST 10. Har förresten lyckats sova hela nätter utan att ha tagit ut min tandskena. 2 eller 3 nätter faktiskt! Superbra och supersexig är den!
hahahah fyfan va vidrigt! Det är skenan...

Det som är bra är att den inte syns så mycket :)

1 kommentar:

JULLE sa...

PACHA!!!!!!!!!!!!!!111