8 maj 2010

LÖRDAG

Åh! skönt med lördag!

Var på bio med Matilda igår. Vi såg Date Night (en komedi) som var ganska dålig. Garvade typ 2-3 gånger under bion. Men men, vi gjorde något i alla fall. Vi var på rigoletto, en gammal bio (som sög). Det var en asliten salong, kändes typ som att vi satt hemma hos någon och kollade på någons projektor. Det var jag matilda, tre andra par ochett killgäng på 4 pers som satt och kollade på bio utspritt i den lilla salongen. Så ja, det kändes som om vi satt typ hemma hos mig och hade knytis. Alla tar med sig något att dricka och snaska på så kollar vi på min feta bioduk HEMMA.  Bion började 23.50 såvi kom där ifrån vid 2. Vikket gjorde att vimissade bussen i bromma med 30 sekunder, och vi fick bara vänta snällt på nästa buss som gick en timme senare. Så det var ganska kul. I bromma finns det så mycket att göra på nätterna!!!!!! Stötte på Björn och alex, som jag inte har sett på jag vet inte vad, men länge sen var det i alla fall. Så det varlite roligare iaf. Natten slutade iaf i min säng. (haha)
Ska nog kolla runt lite på internet nu, sen lite TVtittande, sen ska jag locka på min man. BLir en seg dag. JULIA? vad händer idag?
puss

Inga kommentarer: