21 april 2010

Ska bättra mig

Kom just hem efter en lång dag. Vaknade imorse av att mamma kom in i rummet och undrade när jag började. Hade ingen aning vart jag var vad klockan var vilken dag det var eller vem jag var. Visste bara att jag skulle upp vilken sekund som helst och att min dröm var väldigt konstig. Drömde att C inte visste vem jag var. Det var tragskt. Haha..

Hade en ganska chill dag med företagsekonomi och matte. Gjorde inte så mycket, men sådana dagar har man ibland.. Sen hade jag idrott i brommahallarna. Trodde att vi började 13.30, men så var inte fallet. Vi började 14.20. Så jag satt och hade det jättekul själv i en iskall idrottshall i en timme. KUL

Åkwte hem efter idrotten. Stötte på finste sofie i bromma så fick sällis hem. Hoppade av bussen i äckelregnet och knallade hem. Fick i mig en macka och sen begav jag mig ner till vallen för att träna med anna. Det regnade och var jävlig. BLÄ. Sen hade jag ont i mitt knä, så jag fullföljde inte riktigt.

Okej, förlångt och tråkigt inlägg. Ska laga mat till mig och min favoritlillebror. Sen hoppa ner i badet och sen kanske möjligen ta mig hem till min lilla man.

Puz

Inga kommentarer: