13 april 2009

låååååååååååååååång tid

wooh! It's been a long time!
Jag har inte orkat blogga alls efter att jag kommit hem från Spanien. Eller rättare sagt så har jag inte orkat att göra något ''vettigt'' sen jag kom innanför min dörr. Men jaja. Så kan det vara ibland. Jag kom hem natten till söndag. var hemma innanför min dörr vid 02.30. Sen fick jag för mig att jag skulle kolla in facebook, och fastnade (som vanligt??). Men jag kom i säng kanske vid halv 4.. Inte så bra. men i alla fall.

Dagen efter blev segaste ever! Jag gick inte upp ordentligt ur sängen först när klockan vad 18.15, då jag fick asbråttom! jag skuulle vara hos Calle vid 19.00 och kolla film. Men jag blev sen. Mötte upp Erik vid mossen och så longboardade (haha nice ord) vi hem till honom. Där var också Andreas, Adam och älskade s.k ''P-Malin'' eller bara Malin Nyberg som hon heter.Vi kollade på Onsakn. En ganska hemsk film om du frågar mig. Men ganska bra för man kan skratta åt ganska mycket saker också. När filmen var slut så blev det ''Rock Band'' på XBox. Jag skrattade mest åt allt och kollade och sjöng med OCH hejade på alla. Jag suger på Rock Band. Men det va kul i alla fall. Sen var det dax att ta sig hem. Kom på i efterhand att jag hade flyt som fan med bussen. kunde lika gärna ha missat sista och få vänta i brommaplan eller alternativt åka till calle eller malin och sova över där. Hade inga baterier på mobilen heller så det sög. Ekerö i mitt hjärta föralltid. NEJ. Orka Ekerö. I julklapp så ska jag önska kig en telepotrör.
Puss och gonatt

Inga kommentarer: